tirsdag 15. november 2011

Søte barnestoler.

Denne stolen ble ferdig for noen uker siden.
Og puta her om dagen... Det går liksom litt i rykk og napp, haha.





















Fordi jeg i min iver glemte å ta bildet da stolen var nyinnkjøpt er det første bildet av stolen når den er ferdig grunnet og malingsklar. Jeg kjøpte stolen all naturell på en antikvitetsbutikk (personlig kaller jeg det brukt butikk, men.. same difference?) i Waynesville.





Her er stolen ferdig. Litt vanskelig å se at den e lyseblå.
(Etter tre prinsesser er jeg noe forsynt av alt det rosa)









































Tova hjerter til pynt.
Det er liksom noe med hjerter :)

4 kommentarer:

  1. Aaaw... så søt! Hvitt og lekkert og så søtt med hjertene:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine Kikki! Tørr herved aldri forsøke å lage noe til deg mer, du er bare råflink!!! klem klem

    SvarSlett
  3. Helle!! :) Di tøvsjur. Så god du e.

    SvarSlett