torsdag 8. desember 2011

Julekort!

Endelig!!! Endelig kom inspirasjonen. Beklager stillheta i denne bloggen, men jeg har lett desperat etter den. Men når sant skal sies så har den egentlig vært her hele tiden, jeg hadde bare glemt den. Så da jeg kom på kortet Merethe lærte meg i juli, da, da ble det fart i sakene. Så må jeg benytte anledningen til å beklage de julekorta jeg har sendt ut før jeg kom på denne... kremt.. men dere skal vite de kommer fra hjertet de også! De ble bare laget litt før juleånden fikk skikkelig taket på meg. Ja, også Michael Buble, da. Hvilken stemme! Dåååån. Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne:


imgres.jpg

Det begynte i grunn med at jeg tenkte jeg skulle lage en liten hilsen til de minste jentenes lærere på skolen. Og tenkte det måtte et litt spesiellt kort til. Det var DA jeg kom på kortet, som jeg syns er så fint at det nesten er en gave i seg selv. Dette kortet er lite, utgangspunktet er 8 1/2 inch. Bøt kanskje nevne at jeg elsker Martha Stewart sine Punch around the paper.

Denne gikk til Norah´s to faste lærere: 
Inni kortet



Foran, lukket og med sløyfe på.

Baksiden.



4 kommentarer:

  1. Heldige lærere; får være lærer for de flotte ungene - og blir satt pris på gjennom å få sånne fi-i-i-ne julekort, da!
    Innhabil hilsen
    storesøstra

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte kort. Hvrodan i alle dager lager du dem? Tror nesten jeg må melde meg på scrappekurs her, tror de har det på basen...

    SvarSlett
  3. Du fpr studere det da, vet du, når det ramler i postkassen, Gro Eli. Det ligger flere tutorials på nett på disse kortene. De er ikke så vanskelige altså. Men du trenger litt utstyr. Syns jo heller du skal komme på kurs til meg da! :)

    SvarSlett
  4. Ja vi har tenkt tanken skal du tro, en tur til Bellbrook hadde vært no'!

    SvarSlett