torsdag 19. januar 2012

Back in black!

Hei igjen.
Har hatt en "liten" juleferie fra blogging. Det var ikke helt tilsiktet, og unnskyldningen må være en av tidenes (om ikke verste, så hvertfall største!) klisje: Tia flyr! Jeg aner ikke hvor den blir av.
Først så stoppet det litt for meg da jeg ikke var helt fornøyd med layouten på bloggen. Og etter timer på dataen så ga jeg opp. Fremdeles ikke fornøyd, men litt mer enn før.. gode ideer mottaes med takk.
Også.. vel, egentlig nok om det!

SHE WHO DIES WITH THE MOST SHOES WINS!
I love, love, love shoes!
Har jeg nevnt at jeg elsker sko?! Det er ikke mange måter å si det på.
Og i dag kom de jeg har ventet på.
Og, Japp, jeg har tatt bilde av de på baderommet-
det er visstnok der lyset er mest flatterende :)

(I don't even know how many pairs of shoes I have, but that amount will never correlate with the number of damn feet I've got- no matter what my fashion challenged husband thinks.)


MIA Limited Edition Women's Tallulah.


2 kommentarer:

  1. Hærlig:)) De va virkelig snaisen;)) Bettan Carlsson beundrer;)

    SvarSlett