onsdag 20. juni 2012

Når jeg tenker etter, så burde jeg tenkt før.


Wow.. 
Nå er det så lenge siden jeg har lagt ut noe her at det er nesten flaut. Nesten..
Det er ikke sånn at jeg ikke har gjort noe siden sist, men det er fremdeles slik at jeg glemmer denne bloggen litt.. Det er flere ting jeg glemmer. Som f.eks å ta "før" bilder.. da er liksom ikke "etter" bildene så veldig spennende. Jeg glemmer også å ta bilde av babyting jeg syr eller kortene jeg lager, før jeg sender det i posten. Jeg kommer alltid på det litt for sent... på vei ut av postkontoret liksom! Etterpåklokskap ja, det er en eksakt vitenskap. Når jeg tenker etter, så burde jeg tenkt før. 
Her om dagen fikk jeg imidlertid tatt et bilde av et lite syprosjekt, for kikki-mannen kom nemlig hjem med nytt kamera (Nikon d800.. I love it) i det sparkebuksa var ferdig i symaskina.. det er altså en del ting som skal klaffe for at ting blir gjort. 




Er ikke veldig imponert over dette mønsteret, 
og blir neppe å bruke det igjen. 

Også virkelig hater jeg trykk-knapper.. 
selv med verktøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar