tirsdag 3. september 2013

Bitch please.

Glemte hele bloggen i helga.. det er kanskje ikke det lureste å si? Men sånn ble det altså.
Så det at jeg har rørt blåbærsyltetøy, laga hjemmelaga pizza, deilig nachosrett med min fabelaktige hjemmelaga salsa, ja, også gulrotkake da.. det får dere ta mitt ord på. Det var sikkert no mer også!

Starten på denne uka har gått til diverse kontorarbeid. Nå jobber ikke jeg på kontor, og bør vel helst ikke uttale meg, men jeg burde snart få en diplom altså. Det er ikke rart at noen ramler mellom stolene i dette systemet, makan til tungroddhet skal det letes etter- her må man holde tunga rett i munnen. Er kanskje blitt litt bortskjemt, men er det ikke automatikk i noe??

Og når man har bestillt skattekort på nett, og ventet på det,  i en drøy uke.. og etter 1 time i kø på ligningskontoret (I kid you not!) får beskjed, med hevede øyenbryn, at: "Ja, selvfølgelig kan jeg se her at du har prøvd å bestille skattekort på nett, men, nei, vi har jo ikke sendt noe skattekort til deg da vet du for det er jo ikke laget noe skattekort på deg. Du har jo liksom ikke jobbet!"













Hva skjedde med å ringe folk å si i fra da?
"Unnskyld, men jeg kan se at du har prøvd å få tilsendt et skattekort..."

Jeg tror jeg skal stemme på folkeskikkpartiet i år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar